To Soundtrack Της Κηδείας Μου #3

01. Neurosis – ‘’Origin’’

02. 65daysofstatic – ‘’Music is Music as Devices are Kisses is Everything’’

03. Air Formation – ‘’Before We Forget’’

04. Au Revoir Simone – ‘’The Way To There’’

05. Aereogramme – ‘’Nightmares’’

06. Logh – ‘’A New Hope’’

07. The Besnard Lakes – ‘’Disaster’’

08. Iron & Wine – ‘’Boy With A Coin’’

09. A Hawk And A Hacksaw – ‘’Waltz For Strings And Tuba’’

10. Efterklang – ‘’ Falling Horses’’

11. Odawas – ‘’Getting To Another Plane’’

12. Richmond Fontaine – ‘’Ghost I Became’’

Σχόλια

Ο χρήστης WinterAcademy είπε…
are you sure? πολύ 2007 θα είναι το theme της κηδείας σου.. εκτός κι αν σκοπεύεις να μας αφήσεις χρόνους φέτος, που δεν το συνιστώ και ιδιαίτερα lol

εγώ πάλι αμφιταλαντεύομαι ανάμεσα σε ένα χαρούμενο τραγούδι των hidden cameras και σ'αυτό που έδωσε τον τίτλο στο blog μου, και αλλάζω συνεχώς γνώμη ανάλογα με το αν είμαι θυμωμένος με τους άλλους ή όχι..
Ο χρήστης mystery falls down είπε…
Ο Winter προσπαθεί να σε καλοπιάσει για να τον επιλέξεις ως DJ στην κηδεία σου. Δεν υπολόγισε όμως τον ανταγωνισμό (δηλαδή εμένα). Με μία αλλαγή, δηλαδή "iLiKETRAiNS - Spencer Perceval" αντί Aereogramme – "Nightmares" και μία προκαταβολή δέχομαι να αναλάβω το μουσικό σου αποχαιρετισμό στον άλλον κόσμο. Όσοι θα παραβρεθούν θα μείνουν απόλυτα ικανοποιημένοι. Τι λες;

ΥΓ. Σε περίπτωση που αρνηθείς ετοιμάζω εναλλακτικές προτάσεις.
Ο χρήστης Unknown είπε…
Επειδή όπως καταλαβαίνετε η θέση μου είναι δύσκολη θα σας αφήσω να επιλέξετε από ένα κομμάτι.Τώρα αν δεν μαζευτείτε ούτε δώδεκα θα έχετε την ευκαιρία να διαλέξετε παραπάνω από ένα.Τους iLiKETRAiNS η αλήθεια είναι πως τους λησμόνησα και σήμερα που το σκεφτόμουν μάλλον δεν θα μου το συγχωρούσαν οπότε μπαίνει μέσα.Αν το ταξίδι μου γίνει φέτος,ναι θα ήθελα τραξ του τρέχοντος έτους,μιας και ο παρόν απών επιθυμεί όσο τίποτα την προώθηση των σύγχρονων ονομάτων.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Σε ένα μήνα θα έχει άλλο soundtrack ο χλιμίντζουρας... Κρα κρα!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αιωνία η μνήμη

Δημοφιλείς αναρτήσεις