Music Diaries | Year 2011 | Memory # 3


Αγαπημένο μου ημερολόγιο από το 2011 θα ήθελα να θυμάμαι : την μεγαλύτερη αδυναμία μου τα τελευταία δύο χρόνια. Την οποία δεν ήξερα αν έπρεπε να την βάλω στην φετινή μου λίστα ή όχι για δύο λόγους.


3. Chelsea Wolfe -  Ἀποκάλυψις (Pendu Sound Recordings)

Πρώτον το Ἀποκάλυψις (το δεύτερο άλμπουμ της) όπως μπορείς να δεις εδώ το είχα στους αγαπημένους μου δίσκους για το 2010. Τότε το πρωτοάκουσα στο bandcamp της, τότε μου το έστειλε σε ψηφιακή μορφή και τότε το έλιωσα στις ακροάσεις.


3. Chelsea Wolfe - The Grime And The Glow (Pendu Sound Recordings)

Δεύτερον το The Grime And The Glow (το ντεμπούτο της δηλαδή) η εταιρία της του δίνει ημερομηνία κυκλοφορίας την 28η Δεκεμβρίου του 2010. Εγώ βέβαια το άκουσα μέσα στο 2011 αφού το βινύλιο έφτασε περίπου στα μέσα Γενάρη. Από την άλλη μπορώ εύκολα να ψηφίσω και τα δύο άλμπουμ μιας και το αμερικάνικο amazon τα δίνει και τα δύο με ημερομηνία κυκλοφορίας μέσα στο 2011 (11 Ιανουαρίου 2011 το The Grime And The Glow και 30 Αυγούστου 2011 το Ἀποκάλυψις). Όπως και να έχει η Chelsea Wolfe είναι μεγάλη αποκάλυψη. Δείχνει να έχει πολλές δυνατότητες καθώς κινήθηκε με μεγάλη ευκολία από το dark folk/pop ήχο του πρώτου δίσκου σε περισσότερο αγριεμένα και ηλεκτρισμένα μονοπάτια στην δεύτερη δουλειά της. Δεν ξέρω τι μας επιφυλάσσει για την συνέχεια αλλά θα περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις