Music Diaries | Year 2010 | Memory # 49


49. I Like Trains - He Who Saw The Deep (Pledge Music)

Αγαπημένο μου ημερολόγιο από το 2010 θα ήθελα να θυμάμαι : το δεύτερο πακέτο συγκινήσεων της αγαπημένης μου παρέας από το Leeds, των I Like Trains. Λίγα βήματα μακριά από το post rock, λίγα βήματα πιο κοντά στο indie rock. Χωρίς αυτό να αλλοιώνει στο ελάχιστο την ποιότητα των συνθέσεων τους. Η μπάσα φωνή του David και πάλι οδηγός, οι  προσεγμένοι στίχοι ραχοκοκαλιά (χωρίς την εξιστόρηση περιπετειών προσώπων του παρελθόντος) και οι μελαγχολικές τους μελωδίες το σήμα κατατεθέν, η στάμπα γνησιότητας.

  Sea Of Regrets by I LIKE TRAINS 

Σχόλια

Ο χρήστης Swtiris είπε…
Den yparxei! Apisteuto. Evala stoixima me ena filo mou pou diavazei to blog sou oti tha exeis auto to disko mesa sti 10ada! Ekeinos epemene oti tha ton eixes apo to 10 mexri to 20 kai telika xasame kai oi duo. Einai dynaton? Esu thumamai eixes ton proigoumeno sto no1 kai twra auton ston 49. Krima kai tha epina tsampa pota tin epomeni vdomada. Opote mallon i mpalafara pou evgalan fetos oi Murder By Death de tha einai kan sti lista (to Red Of Tooth And Claw' itan sto 4, ara exso kai autoi). Hahahahahahh! Perimenw ta epomena posts sou
Ο χρήστης 4aMorning είπε…
49!!!!!!!!!!!!
Ο χρήστης Unknown είπε…
@ Swtiris Την πατήσατε και οι δύο το λοιπόν, και είχα αρχίσει να πιστεύω ότι είμαι τρελά προβλέψιμος. Βάλε στοίχημα για το νούμερο ένα, σ' αυτό δεν παίζει να πέσεις έξω.

@ 4aMorning ναι 49, δεν είναι και άσχημα, μου άρεσε πολύ αλλά δεν μου έγινε απαραίτητο να ακούω κάποια τραγούδια από το δίσκο σε καθημερινή συχνότητα όπως συνέβη με το ep και τον πρώτο δίσκο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις