creative pop experiment


Πόσο καιρό έχεις να ακούσεις έναν καλό pop δίσκο από την Σουηδία; Μάλλον όχι και πολύ καιρό φαντάζομαι. Πόσες φορές όμως αυτός ο ωραίος δίσκος δεν έχει να κάνει με indie-twee-shoegaze pop; Ελάχιστες ίσως; Έλα μου λοιπόν που υπάρχουν και συγκροτήματα τα οποία μας παραδίδουν εξαιρετικά μαθήματα experimental pop. Τον πρώτο δίσκο των Midaircondo είναι αλήθεια πως δεν τον έχω ακούσει, και ας έχει κυκλοφορήσει και από την Type. Τον περσινό τους όμως, βλέπε Curtain Call, τον έχω φορτώσει εδώ και λίγη ώρα στο winamp και έχω χαζέψει. Οι δύο κοπελιές αρπάζουν την pop από τα μαλλιά και της δίνουν να καταλάβει. Την μπολιάζουν με ολίγη electronica και με ολίγη Jazz και δεν ξεχνούν να ρίξουν και δύο σταγόνες από την παράνοια της Bjork. Το Boomkat αναφέρει για την συγκεκριμένη μουσική μίξη κλείνοντας την κριτική του ''the end result is one of the year's more creative pop experiments'', εγώ δεν έχω παρά να συμφωνήσω. Το Silk, Silver And Stone, με την συμμετοχή του Ebbot Lundberg από τους Soundtrack Of Our Lives, είναι ένα τραγούδι απαράμιλλης ομορφιάς.

Σχόλια

Ο χρήστης elafini είπε…
Είναι ολόιδιο με ένα πρελούδιο Shostakovich.Θα στο στείλω αύριο.
Ο χρήστης elafini είπε…
Θα έσκαγα...

http://www.youtube.com/watch?v=D3LZ79VfZ08

(τώρα μπορώ να κοιμηθώ ήσυχη :P)
Ο χρήστης karfakias είπε…
Neo single tis Monika http://rapidshare.com/files/383052547/Monika_-_Show_Me__Come_On.zip
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Pou xathikes esu? Apo tin Triti exeis na postareis. Ola kala file.???

Swtiris
Ο χρήστης Unknown είπε…
Όλα καλά, ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις