Chimes & Bells


Το ξαναείπα, αυτή η Δανία είναι η πλέον αστείρευτη πηγή σπουδαίων ονομάτων. Σήμερα έχω φάει κόλλημα με τους Chimes & Bells, το συγκρότημα της τσελίστριας - τραγουδίστριας Cæcilie Trier. Η κλασική πολυοργανίστρια Trier είναι γνωστή μούρη στην σκηνή της Δανίας από ότι διαβάζω, δεν έχω ακούσει άλλες τις δουλειές αλλά το συγκεκριμένο Ep είναι συγκλονιστικό. Μου φέρνει στο μυαλό λιγάκι το θράσος της Zola Jesus, λιγάκι την γκοθίλα της Tamaryn (Ευχαριστώ Το Σπίτι Με Τα Παράξενα που μου την γνώρισε), λιγάκι PJ. Πολύ έντονο άκουσμα, με σκοτεινές μελωδίες, δυναμικά ξεσπάσματα και φωνητικά εκ κολάσεως. Υποτίθεται ότι αυτό τον καιρό δίνουν τις τελευταίες πινελιές στον πρώτο τους δίσκο, ελπίζω να μην αργήσει η κυκλοφορία του.

Σχόλια

Ο χρήστης Takiz είπε…
apisteutoi .....


ps
Ευχαριστώ τον Zeugolator που μου την γνώρισε :P
Ο χρήστης Unknown είπε…
Άστα βράστα, το έπαθα το πολιτισμικό μου σοκ, τώρα περιμένουμε το ντεμπούτο τους για να μας αποτελειώσουν.

Υ.Γ Χε χε, να' σαι καλά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις