εγώ θα πάω.....


.............επειδή δεν τους έχω ξαναδεί και επειδή βγάλανε δισκάρα.

Σχόλια

Ο χρήστης 4aM είπε…
kalimera file mou

+ egw ekei imoun ......

katarxin gia gelia to 8eatro .....oi ki8ares na ksirizoun kai esi ka8istos....

alla auto pou me apogoiteuse telios ....to oti meta apo ta prwta ....40 lepta .....den kserw re gamoto alla me xalase ........

kai i apokorifosi ........i treli apokorfosi .........i agriofonara tou AGAIN.......

gmt den tous ixa ksanadei .....kai den mporw na krinw .....alla ali8ina stenoxori8ika .......allos ena mi8os pou katareuse mesa mou ....apo ena live

'gmt'

ps 0
eprepe na ta pou ola (sxedon) apo ton neo disko tous ?????????

ps 1
http://www.youtube.com/watch?v=M9ePdHLK3Uw&feature=related

ps 3.
maybeshewill.....les na exoume tetoies parenergies.............
Ο χρήστης Unknown είπε…
Γεια σου 4aM

Ναι το θέατρο έχει αυτό το αρνητικό, αλλά έχει και ένα θετικό, πολύ σημαντικό για μένα, ο κόσμος προσέχει την συναυλία και δεν αναλύει πως πέρασε την εβδομάδα με την παρέα του.

Εμένα μου άρεσε που αφιέρωσαν περισσότερο χρόνο στον νέο τους δίσκο, εξάλλου τον θεωρώ από τους καλύτερους τους. Μερικά από τα παλιά που παίξανε δεν τα ήξερα καν.

Η φωνή στο again με ξένισε και μένα, ελπίζω να έγινε επίτηδες και όχι επειδή δεν μπορούσε να βγάλει το τραγούδι.

Maybeshewill θα είναι όλα σούπερ, βέβαια ακόμη δεν έχω αποφασίσει αν θα τους δω αθήνα ή θεσσαλονίκη, αλλά μάλλον προς το δεύτερο με βλέπω.

Ωραίοι οι αυστραλοί postrockαδες.

Δημοφιλείς αναρτήσεις