norman bleik

norman bleik μου πέταξε σήμερα ο δάσκαλος στο chat του myspace και με ψάρωσε, δεν θα πω ψέματα. Συγκρότημα θα είναι, είπα μέσα μου, και έτρεξα να googlaρω. Γμτ, δεν βρήκα τίποτα (βρήκα δηλαδή έναν norman blake, παππούλη, που ασχολείται βέβαια με το τραγούδι αλλά ο δάσκαλος δεν εννοούσε αυτόν). Πριν κλείσουμε, βιαστικά μεν εγκάρδια δε, μου πετάει ένα ''συγκρότημα από την νορβηγία''. Βάζοντας όμως ένα norway δίπλα από το norman bleik μου βγήκαν αυτά τα καταπληκτικά παιδιά, οι i was a king. Power pop, noise pop, shoegaze, ωραίο μείγμα γενικώς. Αργότερα έκανα ένα search στον fresh music, και εκεί, στον φάκελο 12 (τον έχω περάσει προ πολλού) στρογγυλοκαθόταν και το νέο πόνημα των νορβηγών, το ομότιτλο ντε. Ο δάσκαλος δεν κατεβάζει μουσική (ή τουλάχιστον δεν κατεβάζει πλέον, δεν ξέρω). Από ότι φαίνεται καλά κάνει, γιατί εγώ έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια, σε λίγο δεν θα έχω χώρο ούτε να κάτσω από όλους αυτούς τους wd.


I Was A King - Step Aside (live)

Υ.Γ 1 Το norman bleik είναι ένα πανέμορφο τραγούδι.
Υ.Γ 2 Ελπίζω να εννοούσε αυτούς τους νορβηγούς γιατί διαφορετικά δεν με ξεπλένει ούτε ο ''στρυμώνας''.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις