''On The Death Of The Waters''

Δύο χρόνια έχουν περάσει από το Palo Santo, την τελευταία δουλειά των Αμερικανών Shearwater. Λίγο η φωνή του Jonathan Meiburg, λίγο η σχέση του με ένα από τα αγαπημένα μου σχήματα, τους Okkervil River, τοποθέτησαν την παρέα από το Austin στην κατηγορία των αδυναμιών μου . Η προτροπή του the big music να ακούσω το νέο τους δίσκο , με τίτλο Rook (κυκλοφορεί επίσημα στις 3 Ιουνίου, ενώ έχει διαρρεύσει στο διαδίκτυο εδώ και αρκετό καιρό) ήταν ότι καλύτερο για την σημερινή μέρα. Είχα καιρό να βάλω κάποιο δίσκο τους στο winamp και είχα ξεχάσει την μαγεία που τους διακατέχει. Ονειρικές indie μελωδίες, με την συμμετοχή της τρομπέτας και της άρπας να δίνουν στον ήχο τους μια ακόμη πιο ιδιαίτερη χρειά. Ναι είχες δίκιο έχω κολλήσει με το Rooks (το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν εδώ), όπως έχω κολλήσει και με τα δέκα τραγούδια, πρόκειται για διαμαντάκι. Ας σημειωθεί ότι το συγκρότημα ανήκει πλέον στο δυναμικό της Matador ( η οποία επανακυκλοφόρησε το Palo Santo σε ειδική expanded έκδοση). Αξίζει επίσης να διαβάσετε και την ενδιαφέρουσα συνέντευξη του ορνιθολόγου Jonathan Meiburg στο pitchfork εδώ.


"Rooks"

Σχόλια

Ο χρήστης River Phoenix είπε…
τώρα το ακούω και είναι πολύ καλό...πάνω που ήμουν έτοιμος να του κάνω review βλέπω το pitcfork με πρόλαβε (και εσύ ακόμα περισσότερο)...
Ο χρήστης Unknown είπε…
Ναι είναι πολύ καλό, το έχω αγαπήσει και ξεχωρίσει. Φυσικά και χρειάζονται περισσότερα review προκειμένου να γίνουν γνωστά συγκροτήματα σαν και τούτο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις