" not in a million lovers"

Τους τσίμπησε το μάτι μου στους φίλους του Fresh Air στο myspace και είπα να πάρω το εισιτήριο για Malta και να επισκεφτώ την μπάντα που ακούει στο όνομα Beangrowers. Εκεί ανακάλυψα ότι δεν είναι νέο συγκρότημα καθώς το ''Not In A Million Lovers'' είναι το τέταρτο πόνημά τους. Ονειρικά indie ηχοτοπία, με την μαγευτική φωνή της Alison Galea να σε συνεπαίρνει σε κάθε τραγούδι και να σε βάζει στο κέντρο του μουσικού τους κόσμου. Αν ακούει ο κύριος Winter Academy η παρέα από το St. Julians αποτελεί την επιλογή μου για την φετινή alt. eurovision, με το ομότιτλο κομμάτι φυσικά.


Not in a Million Lovers

Σχόλια

Ο χρήστης WinterAcademy είπε…
ακουει, αλλα θελει και mp3 αγαπητε!
Ο χρήστης Unknown είπε…
Άσε έχω φάει τον τόπο, τζίφος, η μόνη ελπίδα μου είναι ο fresh air που το αγόρασε και το παριμενει.
Ο χρήστης H2O είπε…
ελπίζω να το έχω σύντομα ώστε να αρχίσει και διανομή μετά :)))

Δημοφιλείς αναρτήσεις