Σιγκουρ Ρος


Sæglópur


Glósóli

Σχόλια

Ο χρήστης pagan είπε…
Το τέταρτο αριστούργημα απ'τους επίγειους άγγελους της μουσικής..
Όσο και αν νιώθεις ότι επαναλαμβάνονται στο takk... εντούτοις είναι τόσο μοναδικοί...τόσο μαγικοί..τόσο αγαπημένοι..τόσο ονειρικοί...

Υ.Γ. Ζευγολάτορα να ψάξεις να βρείς να ακούσεις το "Rook" των "Shearwater"..
Κομμάτια σαν το ομότιτλο ή σαν το "home life" θα σε κολλήσουνε...
Ο χρήστης Unknown είπε…
Ναι όντως, στην αρχή το takk δεν μου πολυάρεσε, μου φάνηκε να ανακυκλώνονται, αλλά τελικά έχει και αυτό το ιδιαίτερο στίγμα του.

Ευχαριστώ για την συμβουλή, η αλήθεια είναι ότι το rook σκονιζόταν αρκετό καιρό σε κάποιο φάκελο σε έναν από τους σκληρούς μου, αλλά δεν αξιώθηκα να τον ακούσω, μέχρι σήμερα τουλάχιστον. Ακόμη δεν μπορώ να τον σταματήσω να παίζει. Καταπληκτική δουλειά.
Ο χρήστης River Phoenix είπε…
Δεν θα συγχωρέσω στον εαυτό μου ότι έχασα τη συναυλία τους όταν είχαν έρθει...απλά θεοί...

Πρέπει να δω την ταινία ντοκιμαντές που έχουν βγάλει και μια άλλη πιο παλιά στην οποία έχουν κάνει το soundtrack (ονόματα φυσικά άντε να τα θυμηθώ...αλλά κάθονται και εμένα στο δίσκο εδώ και κανά δίμηνο)
Ο χρήστης Unknown είπε…
Μάλλον εννοείς το Heima και το Hlemmur. Το πρώτο το είδα στο φεστιβάλ ντοκιμαντέρ, είναι καταπληκτικό, το αγόρασα τελικά σε μια έκδοση με ένα βιβλιαράκι γεμάτο φωτογραφίες από την ταινία, το δεύτερο δεν το έχω δει και εγώ.
Ο χρήστης River Phoenix είπε…
Ακριβώς αυτά (τα ισλανδικά μου είναι χάλια οπότε τα ξεχνάω πάντα τα ονόματα)...
Ο χρήστης Unknown είπε…
yeh,το Heima είναι φοβερό,το άλλο δε το έχω δει.
Στο site τους δίνουν ένα song για download,κατεβάστε το.

Δημοφιλείς αναρτήσεις