Επιτέλους θα γίνει δικό μου....

Τι κι αν το έψαξα στην Αθήνα, τι κι αν σε κάθε ταξίδι μου στην Θεσσαλονίκη έτρεχα στον Λωτό μήπως και βρω καμιά κόπια, τι κι αν πήρα μέρος σε διαγωνισμό (ο οποίος μάλιστα πρέπει να ήταν και σικέ), δεν κατάφερα να πάρω στα χέρια μου το πολυπόθητο OST των καταπληκτικών Your Hand In Mine, ''Every Night Dreams''. Να όμως που κάποιος με λυπήθηκε (η Inner Ear δηλαδή) και το έργο του Μάνου και του Γιώργου θα βρεί τον δρόμο προς τα δισκοπωλεία τον επόμενο μήνα και θα γίνει επιτέλους ΔΙΚΟ ΜΟΥ.

Υ.Γ Το He and She, Angry Enough To Keep Loving In the Dark Ages των 2L8 θα κυκλοφορήσει επίσης από την ίδια εταιρία τον Σεπτέμβριο.

Σχόλια

Ο χρήστης WinterAcademy είπε…
που να'ξερα να παρω πεντ'εξι βγαινοντας απο την ταινια.. θα θησαυριζα στο ebay! [εσενα ομως θα στο χαριζα, lol]
Ο χρήστης Unknown είπε…
Χαχα! Άστα βράστα αγαπητέ μου. Έχασα την ταινία γιατί έπρεπε να πάρω το bus για αθήνα, πήγαν τόσοι φίλοι, αλλά κανένας δεν σκέφτηκε τον μικρό και ταπεινό ζεύγολα. Τι να κάνεις! Ευχαριστώ για το πιθανό δώρο μου. Να δεις που το bus θα καθυστερήσει να έρθει την πέμπτη και θα χάσω και το live στο residents. Την ξέρω την τύχη μου. Να σαι καλά πάντως και να ανεβάζεις τα υπερποστ σου συχνότερα, τα περιμένουμε πως και πως.
Ο χρήστης Unknown είπε…
Σαστισμένος από τα υπέροχα νέα αλλά και την γενναιοδωρία σου μπέρδεψα τις σκέψεις και τα λόγια μου. Φυσικά και με στενοχωρεί η απουσία μου από την σημερινή εμφάνιση των Eventless Plot και Good Luck Mr Gorsky στο Residents αλλά αναφερόμουν στην εμφάνιση των Your Hand In Mine στο Liebe την ερχόμενη πέμπτη.
Ο χρήστης Dimitris είπε…
Αχ, ως πότε θα μας το κοπανάς αυτό; Εντάξει, τι να κάνουμε; Δεν σκεφτήκαμε να πάρουμε CD αφού δεν καταλάβαμε καλά-καλά τι ήταν και νομίζαμε πως είναι το demo τους. Χαίρομαι ιδιαίτερα που θα το αποκτήσεις επιτέλους. Πάντως η συλλεκτική έκδοση έχει άλλο εξώφυλλο και νομίζω πως... ΖΗΛΙΑ ΖΗΛΙΑ ΖΗΛΙΑ!!! μουαχαχα!!!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις