Unread Books

Με τα βιβλία δεν τα πήγαινα ποτέ καλά, ίσως τα βαρέθηκα στο σχολείο, δεν ξέρω. Πάντα βέβαια αγόραζα όσα μου προτείνανε για την στιγμή που θα μου ερχόταν η όρεξη. Όχι πολύ κοντά μου (δύο ορόφους πάνω), κάπου καταχωνιασμένα σε μια συρταριέρα βρίσκονται τα βιβλία που αγόρασα πριν μερικά χρόνια από την έκθεση βιβλίου στην Θεσσαλονική. Τα περισσότερα δεν τα διάβασα, το πρώτο που βρήκα ήταν η Πόλη των Αγγέλων του Τσαρλς Μπουκόφσκι.

'' Όλα τα τραπέζια χαμογελούσαν και έγερναν το κεφάλι, και τα πρόσωπα των ανθρώπων ήταν μικρά και κίτρινα σαν ασφόδελοι. Συνέχισα να τους μιλώ και εκείνοι συνέχιζαν να μου χαμογελούν. Θα σκέφτηκαν ασφαλώς πως μου έχει στρίψει κάποια βίδα και, για να με ξεφορτωθούν, μου χαμογελούσαν.''

Ευχαριστώ πολύ δύο αγαπημένους Blogger, βλέπε elafini (οι γυναίκες προηγούνται) και fantasmenio για την πρόσκληση.

Πάσα σε Winter Academy, Stereotype, Oksikemia, Mixali E, Mouxlaloulouda

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
θνξ για την προσκληση.
οπως θα ειδες εγραψα και εγω τη μαλακια μου!
cheers!
arsenal ftw!
Ο χρήστης elafini είπε…
Μπουκόφσκι...έγραψες!
Ο χρήστης Sotona Dos είπε…
Ετοιμαζω και την δικια μου μαλακια!
Ο χρήστης evaversus είπε…
αντε .καλη αρχη !

Δημοφιλείς αναρτήσεις