My Beat, Your Beat, Our Beat








Πάντα μου άρεσε να πηγαίνω σε συναυλίες. Το αγαπημένο μου δε, είναι να πηγαίνω σε συγκροτήματα που δεν γνωρίζω, δεν έχω εντρυφήσει αρκετά, δεν έχω προλάβει να ασχοληθώ. Κάπως έτσι ήταν και η χθεσινή συναυλία. Τους drog_a_tek τους ήξερα ελάχιστα, κάπου είχα ακούσει το όνομα τους, ίσως να άκουσα και κάποια στιγμή κανένα κομμάτι στο myspace τους. Τους Tied and Tickled Trio από την άλλη τους αγνοούσα παντελώς. Μπορεί να έχω ακούσει εκατοντάδες ώρες Lali Puna, μπορεί να έχω εκστασιαστεί με το ‘’12’’ και το ‘’Shrink’’ των Notwist αλλά τους TTT δεν τους είχα πάρει χαμπάρι.
Η βραδιά ξεκίνησε (απελπιστικά αργά όπως κάθε συναυλία στην χώρα μας) κάπου στις 11 παρά. Ο ήχος της Ελληνικής μπάντας, πάνω κάτω electronica, δεν είναι από τους αγαπημένους μου αλλά στο ξεκίνημα με κέρδισε. Τρία φυσικά όργανα (κιθάρα, μπάσο, τρομπέτα) δύο laptopάδες και ένας κασετόφωνος-μελόντικας-γουόκι τόκις. Η παρεμβολή της τρομπέτας έδινε μια άλλη απόχρωση στο ήχο των τραγουδιών και ήταν αυτό που μου άρεσε περισσότερο. Από το τρίτο κομμάτι και μετά (αν μπορούσες να διακρίνεις πότε τελείωνε και πότε ξεκινούσε ένα τραγούδι) άρχισαν να με κουράζουν και δεν μπορώ να πω ότι το ήθελα και πολύ το encore που κάνανε.
Λίγο πριν της δώδεκα βγήκαν οι Γερμανοί επί σκηνής. Με εξαμελή σύνθεση (και όχι πενταμελή όπως είχε ανακοινωθεί) και αρκετή διάθεση κατάφεραν να μου κεντρίσουν το ενδιαφέρον χωρίς μεγάλη δυσκολία. Η αλήθεια είναι πως ούτε ο ήχος των ΤΤΤ είναι και τόσο γνώριμος για μένα, πάρα ταύτα πάντα είμαι ανοιχτός για νέα πράγματα. Dub, jazz και electronica αναμείχθηκαν με περισσή μαεστρία, δημιουργώντας ένα περιβάλλον ευχάριστο και ευδιάθετο, που σχεδόν σε έσπρωχνε να κουνηθείς με τον ρυθμό. Λίγο μετά της μία οι εργαζόμενοι έπρεπε να φύγουν όποτε και δεν παρακολούθησα το κλείσιμο του σετ τους. Γενικό συμπέρασμα : ένα ενδιαφέρον live το οποίο σου άφηνε ανάμεικτα συναισθήματα

Update : Περισσότερο φωτογραφικό υλικό εδώ

Σχόλια

Ο χρήστης s_k είπε…
θα'θελα να'μαι'κει.αγαπημενα γκρουπ και τα δυο.
καλησπερα.
Ο χρήστης Unknown είπε…
Ναι έπρεπε να ήσουν, μια αρκετά όμορφη βραδιά ήταν η χθεσινή.
Ο χρήστης music is my drug είπε…
κι εμένα με έψησες να αγοράσω το cd τους..αν και τους έχω ακουστά ποτέ δεν μπόρεσα να τους δω από κοντά-για τους drog a tek μιλάω...

και οι photo σουπερ....
Ο χρήστης Sotona Dos είπε…
Π ο λ υ καλες οι φωτο!
Και πολυ καλο Live ειδατε.

Δεν μπορεις να λες θα
τρεξω να δω ενα live,
ενω δουλευεις την ιδια μερα και την αλλη,να ριχνεις λεφτα
να περνεις το αμαξι και να πας....
και να σε κανουν να μην την βλεπεις ολοκληρη.

Αυτο ειναι αλητια(με την κακια εννοια)απο αυτους τους τυπους που
τα οργανωνουν.
Ο χρήστης dreary είπε…
Η συναυλια ηταν οντως καλη, και το Aelita αγοραστε το ειναι απιστευτος δισκος.
@ stereotype δεν εχω διαθεση να υπερασπιστω κανεναν, απλα δεν ξερω αν ειχαν υπολογισει οι διοργανωτες τη μεγαλη διαρκεια των set των δυο συγκροτηματων, κυριως των drog a tek, το οποιο ομως ηταν ευχαριστη εκπληξη, οποτε μην γκρινιαζουμε παντα, αν και η καθυστερησεις στις συναυλιες κι εμενα με εκνευριζουν (νομιζω δεν υπαρχει χειροτερο απο το bios σε αυτο το θεμα)
Ο χρήστης Unknown είπε…
Δεν ξέρω αν είναι γκρίνια, ίσως παράπονο. Αν η συναυλία είναι παρασκευή ή σάββατο δεν έχω πρόβλημα, αλλά όταν έχεις να ταξιδέψεις 40 χιλιόμετρα για να επιστρέψεις σπίτι σου, όταν έχεις σηκωθεί στις 6 για να πας στην δουλειά σου και έχεις να σηκωθείς πάλι στις 6, υπάρχει πρόβλημα. Τώρα θα μου πεις και τι θέλεις ρε φίλε να αλλάξουν το πρόγραμμά τους για σένα; Μάλλον όχι, ίσως πρέπει να σταματήσω αυτού του είδους τις εξόδους. Από την άλλη όμως θα με τρώει που εσύ πήγες και εγώ δεν ήμουν εκεί, και θα μου κοπανάς το ποστ και θα ζηλεύω περισσότερο, οπότε.....

Δημοφιλείς αναρτήσεις