5

5. Spoon - Ga Ga Ga Ga Ga (Merge Records)

Ο δίσκος σωτηρία για την φετινή χρονιά. Με έβγαλε πολλές φορές από την δύσκολη θέση, ιδιαίτερα τις αγχωτικές στιγμές στην δουλειά. Περιττό να πω ότι τον έχω ακούσει αμέτρητες φορές. Κάπου διάβασα την έκφραση μελαγχολικά αισιόδοξες συνθέσεις, ε λοιπόν αυτός ο δίσκος είναι γεμάτος με αισιόδοξα μελαγχολικά κομμάτια. Δεν ξέρω αν λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο και στους υπόλοιπους πάντως εμένα μου φτιάχνει την διάθεση, κάθε φορά που τον ακούω. Κρίμα που ανακάλυψα τους Spoon στο τελευταίο τους άλμπουμ, πιστεύω πως θα με είχαν λυτρώσει και στο παρελθόν. Κάλλιο αργά παρά ποτέ θα μου πεις!

Υ.Γ mouxlaloulouda ευχαριστώ για την επιμονή που έδειξες στο να με πείσεις να ακούσω ξανά αυτό το άλμπουμ, το άξιζε και με το παραπάνω.

Υ.Γ2 μην δείξεις την ίδια επιμονή για το in rainbows, άκουσα σήμερα και το δεύτερο cd, απλά δεν μου λέει τίποτα, δυστυχώς!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις