5ive

Εκεί που είπα ότι το γλύτωσα να σου ο Fresh_Air και μας δίνει στεγνά για εξομολογήσεις, λοιπόν πέντε χαζά πράγματα για μένα:

1. Παλιά με την παρέα μου είχαμε ενα κακό συνήθειο, την μεγάλη παρασκευή μαζευόμασταν έξω απο την εκκλησία και κλέβαμε παγωτά απο το περίπτερο απέναντι. Το ζήτημα είναι οτι εγώ ήμουν ο μικρότερος και μόνο το δικό μου χέρι χωρούσε στο άνοιγμα μεταξύ πόρτας-κλειδαριάς, άρα εγώ ήμουν ο ληστής.

2. Μετά απο χρόνια μεγαλώσαμε, οδηγούσαμε μηχανάκια τότε (με την ίδια παραπάνω παρέα) και κάναμε βόλτες στα γύρω χωριά. Μια φορά σε ένα χωριό αρκετά μακριά απο το δικό μου, βρήκαμε σε μια αυλή ένα μηχανάκι που είχε τα κλειδιά πάνω, δίχως πολλά πολλά το κλέψαμε, το κάναμε βίδες και κάποιος, δεν θυμάμαι η αλήθεια ποιος, πούλησε τα κομμάτια για ανταλλακτικά. Εγώ μάλλον δεν πήρα φράγκο.

3. Ναι το παραδέχομαι, έχω 4 δίσκους των Korn.

4. Στην συναυλία των Do Make Say Think στη Θεσσαλονίκη καθόμουν μπροστά μπροστά, στο τέλος έσκυψα να πάρω το playlist και μαζί τελικά τσάκωσα και ένα slide (αν λέγεται έτσι), όταν ο κιθαρίστας άρχισε να το ψάχνει έκανα τον κινέζο.

5. Την διαδρομή Θεσσαλονίκη-Σέρρες την έχω κάνει χιλιάδες φορές, σε κάποιο σημείο γίνονται συνέχεια τράκες, πάντα κοροίδευα αυτούς τους ''απρόσεχτους'' οδηγούς γιατί το σημείο μου φαινόταν χαζό για να τρακάρεις, μια μέρα τράκαρα και γω (Φώτο επάνω, 53ο χλμ Θεσ-Σερ).

Δεν μπόρεσα να βρώ πολλούς που δεν έχουν πάρει μέρος στο παιγνιο τούτο παρά μόνο αυτούς StereoNova, Kolk, AggelosK και φυσικά τον μυστηρΓιώδη mouxlaloulouda.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τσκ τσκ τσκ...
Ο χρήστης Sadie είπε…
Egw ti na pw pou sta 16 mou piga na dwsw eksetaseis Iouniou me mplouza Korn?

Δημοφιλείς αναρτήσεις