Που είναι ο Sketchie;

Sketchie - Rain By High Lantern - 2004 (Lumenessence)

Δεν θυμάμαι πως ακρβώς έπεσε αυτό το δισκάκι στα χέρια μου αλλά ευλογημένη η στιγμή εκείνη. Δύο χρόνια πέρασαν και τα τραγούδια του Sketchie(ένα παληκάρι 20 χρονών τότε έκανε αυτόν τον υπέροχο δίσκο ολομόναχος) μου ακούγονται ακόμη φρέσκα. Κιθαριστικά Post στοιχεία με ηλεκτρονικό υπόβαθρο και μελωδίες που σου καρφώνονται στο κεφάλι. Δεν έχω ακούσει κάτι νεότερο απο την πλευρά του και αυτό με ανησυχεί κάπως αλλά ας ελπίσουμε κάπου μέσα στο 07' να κάνει το μπάμ.

Σχόλια

Ο χρήστης Zpi είπε…
Απαιχτο το cdάκι. Ας ελπίσουμε σε νέο χτύπημα...
Ο χρήστης mystery falls down είπε…
Ωραίο ήταν (δεν ενθουσιάστηκα πάντως) με μερικά κομμάτια ιδιαίτερα όμορφα. Έχει δυνατότητες. Ελπίζω να μας παρουσιάσει κάτι καλύτερο! Τι έγινε με τη σύνδεση; Σε βλέπω πιο δραστήριο τελευταία. Κανόνισε όταν θα έρθεις να φέρεις μαζί σου και μερικούς δίσκους μπας και πείσουμε τον Σημαντήρα να σε ανακηρύξει για μία συνεδρία ισότιμο παρουσιαστή των Διαμαντιών! Τελικά μαζί με τη Monika στο Residents θα εμφανιστούν οι Mary and the boy και οι Night on earth!

Στο http://music.aol.com/artists
/the-interface/decemberists (ενωσέ τα) μπορείς να κατεβάσεις podcast με ακουστικές εκτελέσεις και συνέντευξη των Decemberists. Εξαιρετικό. Ψάξε λίγο στο site και θα βρεις και κάτι ανάλογο και για τους Grizzly bear (εξαίσιο το Yellow house)!
Ο χρήστης Unknown είπε…
Μια χαρά θα περάσετε στο residents,τρελά γούστα. Το καταραμένο το αροξόλ δεν μου επιτρέπει να έρθω προς τα πατρίδας μέσα στο Νοέμβριο οπότε πάει το φεστιβάλ πάει και η συνεδρία με τον κΧύριο σΧημαντήρ! Με την σύνδεση κανένα νεότερο,περιμένω τις κολόνες και τα καλώδια να καταφτάσουν προς το τριτοκοσμικό Μαρκόπουλο.Μετά απο πολλές προσάθειες έμαθα το τηλέφωνο του υπέυθυνου της μελέτης για το έργο της επέκτασης και αύριο θα κάνω μια προσπάθεια αν και δεν περιμένω και πολλά.Τον Σκέτση όμως τον έχω στην καρδιά μου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις