Για Όλα Φταίει Ο Εργολάβος

Και να 'μαι πάλι εδώ, δύο μήνες αφού έχω κάνει την αίτηση για dsl και αυτό δεν λέει να φανεί. Μετά απο άπειρες επισκέψεις στον οτε και άπειρα λεπτά στο τηλέφωνο, με τεχνικούς, με άσχετους, με αδιάφορους καταλήξαμε σήμερα στο ένα και μοναδικό συμπέρασμα: ''ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ''! Σήμερα ηταν η μέρα που μου είπε ο τεχνικός να τον ξαναπάρω τηλέφωνο να δεί αν μπορεί να γίνει κάτι με την γραμμη μου (μάλλον χρόνο για να ετοιμάσει την δικαιολογία έψαχνε) και βάλω επιτέλους το ρημάδι το dsl. Μου λέει λοιπόν ο κύριος σήμερα ότι στην περιοχή μου δεν υπάρχει καθόλου δίκτυο του οτε και αν κοιτάξω προσεχτικά στις κολώνες θα δώ οτι υπάρχουν κατι κουτιά(μηχανάκια που κάνουν την μία γραμμή καμιά εικοσαρία και δίνουν νούμερα στον κόσμο) και δεν έχει το κάθε σπίτι την δική του γραμμή. Οπότε το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να περιμένω να γίνει επέκταση του δικτύου. Του λέω οτι τον Σεπτέμβρη μου είπε οτι σε δύο μήνες θα είχε ολοκληρωθεί η επέκταση και όλα θα ήταν καλά, και σήμερα μου λέει : ναι αλλά τελικά ο εργολάβος που ανέλαβε το έργο "χάθηκε''(που χάθηκε βρε παιδιά; να βάλουμε καμιά εκπομπή να ψάξει να τον βρεί) και δεν ξεκίνησε τις εργασίες. Δηλαδή του λέω σε κάνα χρόνο και βλέπουμε; Ε δεν ξέρω μου λέει, μπορεί να έρθει αύριο και να ξεκινήσει τη δουλειά. Και αναρωτιέμαι τώρα εγώ, ένας εργολάβος κάνει οτι θέλει; ξεκινά και σταματά την δουλειά όποτε του καπνίσει; Απ' οτι ξέρω σε ένα διαγωνισμό για την ανάδειξη εργολάβου μπαίνει κάποιο χρονοδιάγραμμα, υπάρχουν κάποιες ρήτρες, κάποιες υποχρεώσεις να παραδίδεται κομμάτι κομμάτι του έργου σε κάποια διαστήματα και πολλά άλλα. Εδώ πέρα τι γίνεται; Γιατί κανείς δεν ξέρει τίποτα; Και σε τόσο ευαίσθητο κομμάτι όπως είναι οι επικοινωνίες; ΑΙΣΧΟΣ! Και την ίδια στιγμή εκπρόσωπος τύπου του οτέ βγαίνει και διατυμπανίζει οτι μέχρι τέλη Νοεμβρίου το dsl θα είναι διαθέσιμο στο 90% του πληθυσμού. Φαντάζομαι οτι το 10% θα αναφέρεται σε περιοχές απομαρκυσμένες, ορεινές και όχι μία περιοχή 25 χιλιόμετρα απο την Αθήνα όπως είναι το Μαρκόπουλο. Μάλλον στην χώρα μας το έτος 2006 το dsl είναι είδος πολυτελείας!

Υ.Γ Αν κάποιος γνωρίζει τίποτα για δορυφορικό η ασύρματο dsl παρακαλώ ας αφήσει κάποιο μήνυμα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις