Ε Λ Ε Ο Σ

Επίσκεψη στο οτεσοπ της περιοχής μου και διάλογος με υπάλληλο. Ναι γειά σας θα ήθελα να ρωτήσω σε τι στάδιο βρίσκεται το αίτημα μου για τη ντι ες ελ γραμμή μου. Πείτε μου το νούμερο του τηλεφώνου σας παρακαλώ. Πάρτο. Συγνώμη αλλά δεν βλέπω κάποιο αίτημα για ντι ες ελ σε αυτό το νούμερο. Μα το συμπληρώσαμε στην αίτηση για την νέα σύνδεση. Συγνώμη αλλά δεν βλέπω κάτι τέτοιο στον υπολογιστή. Θέλετε να σας φέρω την αίτηση να το δείτε; Τι να σας πω δεν ξέρω ότι βλέπω σας λέω. Μπορείτε να δείτε τουλάχιστον αν έχει κάποιο πρόβλημα η γραμμή γιατί ενας φίλος που δουλεύει στον οτε μου είπε οτι έχει κάποιο πρόβλημα; Για να δω. Όχι δεν βλέπω κάτι. Δηλαδή είναι όλα εντάξει, να κάνω την αίτηση για ντι ες ελ τώρα; Μετά απο πέντε λεπτά μπροστά στον υπολογιστή βγάζει η κοπελιά μία κραυγή και μου λέει: ααααα τώρα το είδα, ναι έχει δίκιο ο φίλος σας η γραμμή σας έχει πι σι εμ(PCM) πρόβλημα. Δηλάδή; Α τίποτα είναι σε παλιό δίκτυο, και σε παλιό δίκτυο δεν μπαίνει ντι ες ελ. Μα καλά δεν μπορούσατε να μου το πείτε το σεπτέμβριο που έκανα την αίτηση και είχα τικάρει την απαίτηση για ντι ες ελ; Και τώρα που έχω μία σύνδεση ντι ες ελ να τρέχει και την έχω προπληρώσει τι θα κάνω. Τι να σας πώ δεν ξέρω εγώ. Αν θέλετε πάρτε αυτήν την αίτηση και συμπληρώστε την, πάτε την πάνω στον δεύτερο όροφο που είναι οι τεχνικοί ώστε όταν αρχίσει η επέκταση του δικτύου να δώσουν σε εσάς ''αν γίνεται'' πρωτεραιότητα που έχετε εκρεμμότητα ντι ες ελ. Η μελέτη της επέκτασης του δικτύου έχει δοθεί και περιμένουμε να βρεθεί ο εργολάβος. Δηλαδή σε κάνα δύο χρόνια της λέω. Ε όχι και τόσο πολύ, δεν ξέρω ακριβώς. Τσούπ τσούπ, δεύτερος όροφος, γραφείο τεχνικών. Ναι γειά σας έχω αυτό το πρόβλημα, μπλα μπλα.....Δύο λύσεις υπάρχουν, μισό λεπτό. Η πρώτη απο οτι βλέπω δεν γίνεται γιατι στο κόμβο που συνδέεστε υπάρχουν μόνο πι σι εμ γραμμές. Η δεύτερη είναι να κάνετε την γραμμή σας απο πι ες τι εν σε αι ες ντι εν. Πάνω στην αι ες ντι εν δεν θα υπάρχει πρόβλημα πι σι εμ και μπαίνει ντι ες ελ. Καλά γιατί δεν μου το είχατε πεί αυτό όταν έκανα την αίτηση; Ε να, ξέρετε δεν το λέμε στους πελάτες οτι η γραμμή τους έχει πι σι εμ πρόβλημα και τους κάνουμε μία σύνδεση να τους εξυπηρετήσουμε. Ντοινγκ! Ισόγειο...Ναι βγάλαμε μία άκρη με τους τεχνικούς, θέλουμε μία αίτηση να κάνουμε την γραμμή αι ες ντι εν και εκεί μπαίνει ντι ες ελ. Τι να σας πω δεν ξέρω, αν σας το είπαν οι τεχνικοί (Ντοινγκ!). Πάρτε την αίτηση και δώστε μου μία ταυτότα. Ορίστε. Μα αυτή δεν είναι η ταυτότητα που είναι τα στοιχεία του τηλεφώνου. Ναι το ξέρω, είμαι έδω με την γυναίκα του ανθρώπου που έχει στο όνομα του το τηλέφωνο γιατί δεν μπορεί να έρθει ο ίδιος, να σας πώ το αφμ και ότι άλλο στοιχείο θέλετε δεν υπάρχει πρόβλημα. Συγνώμη αλλά πρέπει να έρθει ο ίδιος να κάνει την αίτηση. Ναι να έρθει ο ίδιος όπως με την αίτηση και να τον κοροιδέψετε λέω απο μέσα μου, αλλά επείδη έχω χασει πάσα ιδέα απο την όλη κατάσταση φεύγω και παίζω το παιχνίδι τους. Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω και τι να σκεφτώ για αυτήν την επιχείρηση, μόνο ένα:
Ο ρ γ α ν ι σ μ ό ς Τ α λ ε π ω ρ ί α ς Ε λ λ ή ν ω ν

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Το οτι έχεις μπλέξει άσχημα πίστευω το γνωρίζεις ήδη :) Σε ποια περιοχή μένεις και δεν μπορούν να σου βάλουν adsl ? Οσο για το isdn γνώμη μου είναι να μην το βάλεις γιατί δεν έχει καμια σχέση με το πρόβλημα σου - δεν το χρειάζεσαι άλλωστε - (άλλη λύση είναι να πας σε άλλη εταιρεία με δικό τους πάροχο μήπως κα βγάλεις άκρη )

Πίστεψε με ξέρω πολύ καλα τον ΟΤΕ γιάυτο και σου εύχομαι καλό κουράγιο !!!

(Την μετακόμιση την έχεις σκεφτει ? :) )
Ο χρήστης aggelosk είπε…
περαστικά!!εμένα μια μέρα οταν ξανασυνδέθηκε η ντι ες ελ και ενω εγινα μπαλακι μεταξυ οτε, οτεσοπ, οτενετ, οτε με παιρνουν τηλεφωνο και μου λενε ξανασυνδεθηκε η παλια σας ντι ες ελ!!Απαντω μα τοσες μερες μου ελεγαν οτι δεν ειχε διακοπει πως επανασυνδεθηκε?Το αλλο παραλογο?Το αιτημα για αλλαγη της συνδεσης σας θα πραγματοποιηθει σε 10 μερες και μεσα σε 2 μερες εγινε!!
2 βδομαδες τρελοκομειου, σχιζοφρενειας και ασυστολης μαλακιας

Αντε να ιδιωτικοποιηθει ο οτε να δουμε ασπρη μερα
Ο χρήστης Unknown είπε…
h2o me fovizeis! Auto to epa8a epeidh metakomisa. Sto xolargo mia xara htan h dsl mou, ase poy lhgei to dekemvrio kai den mporw na thn
xrhsimopoiw twra. Eimai markopoylo pleon. Sto grafeio twn texnikwn mou to eipane auto gia to oti an ti kanw isdn 8a mporesw na valw
dsl. Ti na pw den kserw. BOH8EIA! An den mpainei panw sthn isdn skeftomai na toys kanw kamia mhnusoula, mias kai to aithma gia dsl
to eixa sto entupo ths sundeshs toy thlefwnoy kai den anaferane tipota.
Ο χρήστης 16Forever είπε…
οι περισσοτεροι υπαλληλοι απλα ειναι ζωα.Γενικως αμορφωτες βλαχαρες και βλαχοι που λεει και ο χατζηστεφανου.Κραχτε τους στα ισια ...καλη τυχη ψηλε !

Δημοφιλείς αναρτήσεις